Clas Ohlson

Clas Ohlson är ett internationellt detaljhandelsbolag som expanderar med nya erbjudanden, nya butiker och etablering på nya marknader. Clara valde att delta i Live Relations marketing för att hitta en byråpartner som kan tillföra en kreativ injektion till Clas Ohlsons kommunikation samt fungera som stöd och komplement till företagets marknadsavdelning inhouse.

Clara såg fördelar med att få träffa olika stora byråer som alla satt sig in i Clas Ohlson och dess utmaningar. Vissa hade en färdig idé och hade konkret start på koncept och kampanj, andra hade mer ingång på saker som kan komma att dyka upp framöver. Clara valde att gå vidare med två byråer från evenemanget för att slutligen hitta rätt byråpartner. Hon upplevde evenemanget som effektivt, roligt och intressant.

Jag kan verkligen rekommendera andra att prova Live Relations marketing i sin jakt på ny kommunikationsbyrå!

Clas Ohlson

Clara Olovsson, Marknad & Projektledning

Oavsett om du söker ny byrå akut eller behöver gallra inför en upphandling är eventet helt klart värt din tid. Det är en stark rekommendation oavsett bransch.
Monika Pirslin
Marknadschef, Svenska Mäklarhuset
Jag tycker att evenemanget är en riktigt bra kanal när man söker ny byrå då det är både tidseffektivt och relevant!
Atria Scandinavia
Trade Marketing, Atria Scandinavia
Vi blev positivt överraskade av evenemanget då det var effektivt, relevant och inspirerande. Vi fick en väldigt bra överblick över de byråer som var aktuella för vårt uppdrag.
Anna Quist
Marknadsansvarig, Scott Sports AB
Jag kan verkligen rekommendera andra att prova Live Relations marketing i sin jakt på ny kommunikationsbyrå!
Clara Olovsson
Marknadsansvarig, Clas Ohlson
Det sparade oss mycket tid då vi fick hjälp med att både specifiera vårt behov och sedan träffa matchade byråer utifrån briefen.
Ann Möllerberg
Marknadschef, CWS Boco
Evenemanget var mycket givande på fler sätt då vi lärde oss mycket genom att träffa flera olika byråer.
Theodor Camitz
Marketing, Orrefors Kosta Boda AB
Detta var riktigt effektivt - vi hittade helt rätt partner för våra uppdrag och samarbetet har varit mycket givande. Rekommenderas!
Martina Talmet
Brand Manager, Arcus Sweden
Live Relations förenklade byråvalsprocessen för oss då vi på kort tid fick träffa rätt typ av byråer för att bilda oss en första uppfattning och få en bra känsla för vilka som var aktuella för ett samarbete.
Lottie Funck Ekelund
Marknadschef, Synoptik
Jag tycker att evenemanget är nytänkande och effektivt. Definitivt något att prova i jakten på en ny samarbetspartner!
Maria Philipson
Marketing, Cirkle K
Detta sparade oss mycket tid när vi sökte ny byrå. Det känns riktigt bra att få komma igång med samarbetet!
Tina Olson Wikström
Brand Manager, Kung Markatta
Jag tycker att evenemanget är ett utmärkt sätt att träffa byråer då det är effektivt och dessutom riktat utifrån våra behov som kund.
Caroline Pettersson
Kommunikationsansvarig, Castellum Brostaden
Evenemanget var väl planerat och väl genomfört! Vi fick möjlighet att snabbt och enkelt scanna av relevanta byråer för ett vidare samarbete.
Malin Westling
Nordic Communications Manager, Semper
Live Relations förenklade processen då vi snabbt fick en magkänsla för vilka vi ville gå vidare med. Det känns riktigt bra att få samarbeta med vår nya byrå!
Erica Nordström
Marknadschef, HSB Stockholm
Live Relations marketing var nytt och nästan lite bisarrt men jag är mer än nöjd och kommer gärna igen när behovet dyker upp!
Åsa Kellner
Projektledare, CMORE Entertainment
Live Relations är ett bra och snabbt sätt att träffa relevanta byråer som kan möta ens behov.
Moa Karlsson
Brand Manager, The Wineagency
Live Relations är ett effektivt, roligt och annorlunda forum för att hitta rätt leverantörer vid byråval. Vi träffade relevanta byråer och är väldigt nöjda med vårt deltagande!
Gabriella Ödman

Head of Communications, Synologen
Evenemanget var välorganiserat och ett tidseffektivt sätt att få en första kontakt med flera kompetenta aktörer.
Johanna Schäfer
Marknadschef, Big Image Systems